Skargi i reklamacje

Jeżeli jakość świadczonych przez nas usług jest Państwa zdaniem nieodpowiednia, prosimy o przekazywanie nam swoich uwag mailowo, bądź listownie. Każdy sygnał jest przez nas traktowany poważnie i podlega szczegółowemu wyjaśnieniu. Każdy nasz autobus wyposażony jest w system monitoringu wizyjnego, który pozwala na obiektywne i bezsporne wyjaśnienie zaistniałych zdarzeń. Pragniemy zapewnić, że dokładamy starań, aby poziom obsługi pasażerów stał na możliwie wysokim poziomie.

Pragniemy poinformować, że dla rozpoczęcia procedury reklamacyjnej konieczne jest zachowanie formy pisemnej (mailowo lub listownie). Tylko takie bowiem skargi mogą być podstawą do wyciągnięcia konsekwencji służbowych wobec winowajców. Na wszystkie skargi i reklamacje otrzymają Państwo odpowiedź zwrotną z informacją o sposobie rozwiązania sprawy. Wszelkie uwagi przekazywane telefonicznie traktujemy jedynie jako zgłoszenia problemu – pomogą nam poprawić jakość świadczonych przez nas usług, jednakże nie spowodują co do zasady podjęcia kroków dyscyplinarnych.

Zachęcamy również do przekazywania nam wszelkich sugestii odnośnie oferty przewozowej. Państwa głos i opinia są dla nas cenne!

Dane kontaktowe:

Przewozy Autobusowe Gryf sp. z o.o. sp. k.
ul. Armii Krajowej 1D
83-330 Żukowo
e-mail: biuro@gryfkartuzy.pl

Uprzedzamy, że skargi zawierające wulgaryzmy jak również treść powszechnie uznawaną za obraźliwą, w myśl zasady „żądasz kultury zachowaj ją sam”, zostaną zignorowane.